Inloggen  |  Registreren
KOM ZINGEN BIJ DE NIJE ODE. CHRISTMAS CAROLS VANAF 1-11
  • Gepost op: dinsdag 12 oktober 2021 om 19:45    direct link
    Nije Ode?
    Wij zijn een jong, dus “nij” koorensemble in Nijkerk (dus dubbel “nij”).
    We zingen allemaal al wat langer en hebben nog steeds het gevoel dat er meer uit kan komen. Daar werken we met de Nije Ode aan.
    Falco van Loon is onze dirigent en zangcoach. Samen hebben we dezelfde ambitie: fijn zingen, daar nog meer uit weten te halen en werken aan mooie samenklank om binnenkort iedereen te verrassen met concerten of zelfs een grotere productie.

Ons repertoire valt onder de noemer “klassiek”, maar is breed. Van Barok tot modern. We zingen stukken waarmee we goed kunnen werken aan de koorklank en die voldoende zanguitdaging bieden. Soms bekende stukken, vaak ook minder bekend materiaal.

Iets voor jou?
    Ons ensemble is nu nog klein en de plannen zijn groter. Wij zijn daarom op zoek naar zangers en zangeressen met dezelfde ambitie. Dus: wil jij echt zangstappen zetten. Ben je al behoorlijk zangvaardig en in staat zelfstandig je partij te studeren? En word je enthousiast over het meedenken en vormgeven van onze plannen? Laat je horen. Kom naar onze repetitie in Nijkerk op maandag van 19.30 -22.00 uur. We starten met Christmas Carols vanaf 1-11. Vanaf januari gaan we dan aan de slag met een ander programma.
    Stuur even een berichtje naar nijeode@gmail.com, dan krijg je alle info om meteen mee te kunnen doen.
  • Gepost op: maandag 1 november 2021 om 01:40    direct link
    classified ads near me
    A man was going to the house of some rich person. As he went along the road, he saw a box of good apples at the side of the road. He said, "I do not want to eat those apples; for the rich man will give me much food; he will give me very nice food to eat." Then he took the apples and threw them away into the dust.
    He went on and came to a river. The river had become very big; so he could not go over it. He waited for some time; then he said, "I cannot go to the rich man's house today, for I cannot get over the river."
    He began to go home. He had eaten no food that day. He began to want food. He came to the apples, and he was glad to take them out of the dust and eat them.